تبلیغات

تبلیغات معمولا از طریق رسانه های مختلف صورت میگیرد. از جمله این رسانه ها، تلویزیون،روزنامه است. همچنین تبلیغات رسانه ای اینترنتی جایگاه خاصی را در بین تبلیغات رسانه ای به خود اختصاص داده است. بعنوان تعریف تبلیغات ، متولی در سال 1372 بیان داشته است که تبليغات فرآيند روشمند ارايه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد کردن مؤثر مصرف کنندگان به خريد کالاها و خدمات مي باشد. و يا در تعريفي ديگر تافلینگر در سال 1996 میلادی اعلام داشته است که تبليغات ، ارائه غير شخصي اطلاعات است که معمولاً براي آن پول پرداخت مي شود و اغلب با هدف ترغيب براي خريد کالاها، خدمات و يا ايده از سوي افرادي مشخص و توسط رسانه هاي مختلف انجام مي پذيرد.

گائو و دوستانش در سال 2002 در مورد تبلیغات اینترنتی بیان داشته اند که، تبليغات اينترنتي به استفاده از اينترنت به عنوان يک کانال و وسيله ارتباطي براي ارسال تبليغات در محيط وب اشاره دارد. در تعريفي ديگر، تبليغات اينترنتي را اينگونه تعريف نموده اند: نمايش دادن نامها وعلائم تجاري، شعارها و تصاوير تبليغاتي در سايتهاي تبلیغات، به نحوي که به تحقق اهداف تبليغات کمک نمايد. در فرايند تهيه و اجراي تبليغات اينترنتي، شرکتهاي تبليغاتي، ناشران اينترنتي ، تبليغ دهندگان (سازمانها و شرکتهاي توليدي و خدماتي) درگيرند و همه افراد و سازمانها در پی معرفی کالا و اجناس خود به دیگران در سایت های تبلیغاتی و مرکز نیازمندی انلاین هستند. در میان تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری همواره از جایگاه خاصی بهره مند بوده است. در واقع تبليغات اينترنتي براي اولين بار و بصورت بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ نمايش داده شد. زماني که هات واير متوجه شد که براي تبليغات مي بايست فضاي محدودي را در نظر گرفت، بنرهاي تبليغاتي بوجود آمدند. در آن زمان ۱۴ طراح تبليغاتي مبلغي معادل ۳۰،۰۰۰ دلار براي نمايش ۱۲ هفته اي تبليغات خود پرداختند. در سال ۱۹۹۵ وب بعنوان رسانه اي عمومي پذيرفته شد. به همین دلیل، در مرکز نیازمندیهای انلاین گنجک سعی شده است تا از این ایده استفاده گردد تا کاربران بتوانند نوع بهتری از تبلیغات را با قیمت مناسب در مرکز نیازمندی رایگان تجربه کنند.

در مقايسه با تبليغات سـنتي، تبلـيغ در اينترنت و استفاده از سایت های تبلیغاتی همانند سایت تبلیغاتی گنجک و استفاده از این نیازمندی آنلاین، در جهت بهبود و رونق کسب و کار ، از مزيت هاي قابل ملاحظه اي برخوردار است. از آن جمله مي توان به ايجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، ايجاد يک پيوند مستقيم به ليست محصولات، توانايي هدفگيري ايستا و پوياي مشتريان، دسترسي جهاني و شبانه روزي، ارسال و نگهداري و بروز رساني آسان، قابليت اندازه گيري و ردگيري بالا، طراحي پيام آگهي و قابليت فروش اشاره کرد. بعلاوه هزينه تبليغ در اينترنت نيز به مراتب کمتر از رسانه هاي ديگر مي باشد. شرکتهاي تجاري اگر بخواهند در عرصه فعاليت باقي بمانند و موقعيت خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کنند چاره اي جز به کارگيري اين نوع از تبليغات نخواهند داشت. اين امر درمورد شرکتهايي که بخواهند در سطح جهاني فعاليت کنند مصداق بارزتري خواهد داشت. نیازمندی آنلاین گنجک با هدف ثبت تبلیغ رایگان و ستاره دار و فراهم کردن امکان ثبت اگهی به صورت بنر و اسلایدر در این مرکز نیازمندی و همچنین با بکار گیری مهندسین و متخصصین مجرب آشنا به فعالیت ها و کسب و کارهای اینترنتی، سعی دارد تا کالا و خدمات شما را در سراسر کشور به بهترین شکل و سریع ترین زمان ممکن معرفی نماید.